...jest pusty
Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 296.
Format 14,0x20,5cm.
Ryan Quinn, przywódca legendarnej organizacji obrońców praw zwierząt, chcąc wyjść wcześniej z więzienia, składa policji zaskakującą propozycję współpracy. Dzięki niej pojawia się szansa na dotarcie do nieuchwytnej i szalenie groźnej grupy ekstremistów nazywających siebie Organizacją Wyzwolenia Zwierząt. James i Laura Adamsowie stają się bojownikami tej grupy i trafiają w sam środek niebezpiecznej rozgrywki. Działają wśród fanatyków, którzy - chcąc osiągnąć swój cel - nie cofają się przed niczym. W obliczu szokujących wydarzeń, działając pod silną presją emocjonalną, muszą zachowywać zimną krew i podejmować trudne decyzje. James i Laura są agentami CHERUBA, świetnie wyszkolonymi zawodowcami, mającymi nad zwykłymi funkcjonariuszami kontrwywiadu jedną zasadniczą przewagę: dorosłym nie przychodzi do głowy, że mogą być szpiegowani przez dzieci. Oficjalnie nieletni agenci nie istnieją.
Ryan Quinn, przywódca legendarnej organizacji obrońców praw zwierząt, chcąc wyjść wcześniej z więzienia, składa policji zaskakującą propozycję współpracy. Dzięki niej pojawia się szansa na dotarcie do nieuchwytnej i szalenie groźnej grupy ekstremistów nazywających siebie Organizacją Wyzwolenia Zwierząt. James i Laura Adamsowie stają się bojownikami tej grupy i trafiają w sam środek niebezpiecznej rozgrywki. Działają wśród fanatyków, którzy - chcąc osiągnąć swój cel - nie cofają się przed niczym. W obliczu szokujących wydarzeń, działając pod silną presją emocjonalną, muszą zachowywać zimną krew i podejmować trudne decyzje. James i Laura są agentami CHERUBA, świetnie wyszkolonymi zawodowcami, mającymi nad zwykłymi funkcjonariuszami kontrwywiadu jedną zasadniczą przewagę: dorosłym nie przychodzi do głowy, że mogą być szpiegowani przez dzieci. Oficjalnie nieletni agenci nie istnieją.
Wydawnictwo
EGMONT
Rok wydania
2010
Liczba stron
296
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.