...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiAkademickieBiznes w przestrzeni etycznej. Motywy, metody, konsekwencje. podręcznik
Dostęp do kurczących się zasobów naturalnych, coraz trudniejsze zdobywanie klientów – budują złudne przekonanie, że siłami napędowymi historii we współczesnym świecie jest polityka i ekonomia. I tu historia zdaje się zataczać „złośliwe” koło – zdobywanie przestrzeni życiowej w gospodarkach ekstensywnych drogą podbojów i grabieży zastępowane jest bardziej subtelnymi metodami budowania sieci zależności słabszych od silniejszych, a używane tu demagogiczne uzasadnienia są jedynie pędem wyrastającym z korzenia zasadzonego już przez starożytnych sostów, którzy za dobrze pojętą sztukę uważali umiejętność przekonywania w dyskusji, pozwalającą uznać za cnotę nawet niemoralne czyny. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studiujących problemy współczesnego biznesu: studentów, naukowców, przywódców i zarządzających działaniami zespołowymi.
Wydawnictwo
DIFIN
Rok wydania
2007
Liczba stron
216
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.