...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

BIOETYKA. Między prawe, a pedagogiką

31,50 zł
EAN: 9788378507642
ISBN/ISSN: 978-83-7850-764-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.29 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Książka Mirosława Kowalskiego i Błażeja Kmieciaka Bioetyka. Między prawem a pedagogiką to niewątpliwie wyjątkowe opracowanie, ukazujące i analizujące wpływ regulacji prawnych na kształtowanie postaw moralnych, szczególnie w kontekście tworzenia norm prawnych z zakresu bioprawa, a także odziaływania bioetyki na różne fenomeny życia społecznego. […] jest unikatowe w skali rodzimego rynku wydawniczego, ale również na rynku międzynarodowym można dostrzec brak rzetelnych analiz dotyczących wskazanych problemów. […] zagadnienia związane z szeroko rozumianą polityką prawa i jego funkcjami należą do szczególnie istotnych (mających walory praktyczne). Ponadto rodzima myśl, zwłaszcza prawnicza, socjologiczna i pedagogiczna, ma pod tym względem bogate i piękne tradycje. Tym samym autorom należy się uznanie za podjęcie udanej próby jej przybliżenia i rozwinięcia. Książka napisana jest ,,lekko”, przejrzyście, a jednocześnie rzeczowo. Czytelnik odnajdzie w niej wiele interesujących kwestii zanalizowanych w pogłębiony i zarazem przyjazny dla niego sposób.

Wydawnictwo IMPULS
Liczba stron 178
Wydawnictwo IMPULS
Rok wydania 2016
Rok wydania 2016
Liczba stron 178

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.