...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPozostałeEdukacjaBazy danych. Podstawy projektowania i języka SQL

Bazy danych. Podstawy projektowania i języka SQL

36,65 zł
EAN: 9788328306332
ISBN/ISSN: 978-83-283-0633-2
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Bazy danych są dziś tworzone na potęgę i wykorzystywane niemal na każdym kroku. Od czasu pojawienia się komputerów osobistych, internetu i potężnych serwerów ilość danych wymagających zapisania i przetworzenia wciąż wzrasta, a ich sensowne posegregowanie, zapewnienie integralności, łatwości przeszukiwania i możliwości analizowania to umiejętność na wagę złota. Jeśli chcesz ją zdobyć lub udoskonalić, ta książka na pewno Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu klarowne, jasne informacje dotyczące kolejnych etapów projektowania oraz implementacji bazy danych, z podziałem na dwie odrębne metody — modelowanie i normalizację. Poznasz obszerne podstawy języka SQL — pojęcia, typy danych, składnię i całe zestawy poleceń — i na konkretnych przykładach zobaczysz, jak używać tego języka. Zrozumiesz też, do czego służy język zapytań i co można zrobić przy użyciu języka DML. To pozwoli Ci z łatwością wykonać ćwiczenia utrwalające, a gdy skończysz będziesz gotowy zmierzyć się z budową własnej bazy!
Wydawnictwo HELION
Liczba stron 152
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.