...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaKomiksyBatman Detective Comics. Tom 2. Techniki zastraszania

Batman Detective Comics. Tom 2. Techniki zastraszania

94,49 zł
Producent: TONY S. DANIEL
EAN: 9788323761860
ISBN/ISSN: 978-83-237-6186-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.83 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Drugi tom serii Batman Detective Comics z kolekcji Nowe DC Comics zawiera kilka pozornie niepowiązanych epizodów, historii pełnych tajemnic i przesyconych atmosferą grozy. Napad na furgonetkę kurierską dokonany przez ludzi przebranych za Batmana. Identycznie wyglądające zwłoki pojawiające się w kostnicy, skąd znikają bez śladu. Niebezpieczny eksperyment przeprowadzony w jednym z biur wynajętych w Wayne Tower. Wszystkie te wydarzenia coś łączy. Zaaranżował je morderca znany jako Mr. Toxic. Czy Mrocznemu Rycerzowi uda się rozwiązać tajemnicę z nim związaną? Czy poradzi sobie z gangiem Stracha na Wróble? Czy odeprze atak na azyl Arkham przeprowadzonym przez Trybunał Sów? Czy schwyta jednego z najniebezpieczniejszych pacjentów przebywających w Arkham – Czarną Maskę? Scenarzysta oraz rysownik Tony S. Daniel (Savage Hawkman) oraz artyści Ed Benes (Red Lanterns), Julio Ferreira (Teen Titans), Romano Molenaar (Birds of Prey) i Pere Pérez (Batgirl) stawiają Batmana przed przerażającymi zadaniami.
Wydawnictwo EGMONT
Rok wydania 2013
Liczba stron 232

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.