...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaOpowiadaniaBaśnie latynoamerykańskie. Baśnie etniczne.

Baśnie latynoamerykańskie. Baśnie etniczne.

41,90 zł
Producent: John Bierhorst
EAN: 9788375962406
ISBN/ISSN: 978-83-7596-240-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.29 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 360. Format 13x19,5cm. Mądrość i maestria latynoamerykańskich bajarzy pozwoliły uchronić przed zaginięciem jedną z najbogatszych światowych tradycji ludowych, jednoczącą przekaz średniowiecznej Europy, starożytnego Bliskiego Wschodu i prekolumbijskiej Ameryki. Historie te, zebrane w dwudziestu krajach, zgromadzono w jednym zbiorze stu opowieści, ułożonych w formie velorio, czyli czuwania -najczęstszej okazji do publicznego snucia baśni i opowieści. Poprzedza je garść wczesnokolonialnych podań, wprowadzających motywy latynoskiego folkloru, a zamyka starannie wybrany zestaw współczesnych indiańskich mitów, powtarzających podstawowe tematy w kontrastującej tonacji. Całość przeplatają zagadki i ludowe modlitwy, stanowiące -obok baśni- nieodłączny element velorio. Prezentowany zbiór nie ma sobie równych pod względem wielkości i zakresu. To panoramiczna antologia hiszpańsko-amerykańskich podań ludowych.
Wydawnictwo NATIONAL GEOGRAPHIC
Rok wydania 2012
Liczba stron 360

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.