...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaKsiążka dziecięcaBajkiBajki pomysłowe usprawniające dziecka mowę. Leśna muzyka (Głoski ciszące)

Bajki pomysłowe usprawniające dziecka mowę. Leśna muzyka (Głoski ciszące)

25,20 zł
EAN: 9788362739448
ISBN/ISSN: 978-83-62739-44-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.22 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Bajki... powstały z myślą o dzieciach przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Treści utworów zostały ujęte w szerokim kontekście: zabawowym i edukacyjnym, dzięki czemu opowiadania: wzbudzają zainteresowanie czytelnictwem, bawią, uczą wyciągania wniosków, pobudzają dziecięcą wyobraźnię, przypominają o wartościach ludzkich, podnoszą zasób słownictwa, rozwijają umiejętność posługiwania się pełnymi zdaniami. Teksty zostały ponadto nasycone głoskami, których wymowa sprawia dzieciom największe problemy. Są to głoski ciszące – ś, ź, ć, dź. Konsekwencją ich nieprawidłowej artykulacji jest najbardziej popularna wśród dzieci wada wymowy, zwana seplenieniem. Bajki mogą więc służyć jako element uatrakcyjniający terapię logopedyczną. Celowo skonstruowane zdania i dobrane słownictwo zmuszają dzieci w sposób zabawowy do dokładnego powtarzania, a tym samym przyczyniają się do lepszej wymowy i dykcji.
Wydawnictwo WIR
Wydawnictwo WIR
Rok wydania 2013
Liczba stron 76
Rok wydania 2013
Liczba stron 76

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.