...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInneANTONIMY - Część 2 - Ćwiczenia kompetencji językowych
Antonimy - część 2 to materiał dydaktyczny stworzony z myślą o osobach potrafiących czytać (i pisać), który pomaga w rozwijaniu następujących umiejętności:
posługiwanie się antonimami: wysokie - niskie, puste - pełne, białe - czarne, szerokie - wąskie, małe - duże, brudne - czyste, krótkie - długie, grube - cienkie, głodne - syte, grube - chude, tęgie - szczupłe, nowe - stare, stare - młode, suche - mokre oraz ciężkie - lekkie, gorące - zimne, twarde - miękkie, powolne - szybkie, słodkie - kwaśne, blisko - daleko, potargane - uczesane, smutne - wesołe, wyłączone - włączone, na dole - na górze, otwarte - zamknięte (złożone - otwarte);
różnicowanie oraz właściwe stosowanie zaimków wskazujących: ten, ta, to;
formułowanie zdań poprawnych gramatycznie - o zachowanym prawidłowej fleksji;
stosowanie wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, będących etapem wstępnym do opanowania umiejętności samodzielnego opowiadania.
Oprócz tego, zachęca do poszerzania zakresu słownictwa czynnego.
Zestaw zawiera 50 kart pracy z prostymi ilustracjami prezentującymi pary przymiotników, będących swoimi przeciwieństwami. Pod każdą z nich znajdują się dwa rodzaje ćwiczeń, których celem jest ułożenie zdania poprawnego gramatycznie. Dodatkowa, pusta karta pracy na końcu zestawu, może zostać zagospodarowana przez prowadzącego zajęcia w sposób dowolny, według własnego pomysłu.
Seria "Ćwiczenia kompetencji językowych" składa się z trzech zeszytów ćwiczeń: Antonimy część 1, Antonimy część 2 oraz Rozumienie pytań. Zawarte w nich zadania służą kształtowaniu umiejętności komunikacji językowej, a w szczególności:
• rozumienia i poprawnego posługiwania się antonimami, zaimkami wskazującymi i osobowymi;
• formułowania zdań poprawnych gramatycznie, z prawidłowym szykiem i fleksją;
• budowania wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, wprowadzenie do samodzielnego opowiadania;
• rozumienia pytań dotyczących osób i czynności.
posługiwanie się antonimami: wysokie - niskie, puste - pełne, białe - czarne, szerokie - wąskie, małe - duże, brudne - czyste, krótkie - długie, grube - cienkie, głodne - syte, grube - chude, tęgie - szczupłe, nowe - stare, stare - młode, suche - mokre oraz ciężkie - lekkie, gorące - zimne, twarde - miękkie, powolne - szybkie, słodkie - kwaśne, blisko - daleko, potargane - uczesane, smutne - wesołe, wyłączone - włączone, na dole - na górze, otwarte - zamknięte (złożone - otwarte);
różnicowanie oraz właściwe stosowanie zaimków wskazujących: ten, ta, to;
formułowanie zdań poprawnych gramatycznie - o zachowanym prawidłowej fleksji;
stosowanie wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, będących etapem wstępnym do opanowania umiejętności samodzielnego opowiadania.
Oprócz tego, zachęca do poszerzania zakresu słownictwa czynnego.
Zestaw zawiera 50 kart pracy z prostymi ilustracjami prezentującymi pary przymiotników, będących swoimi przeciwieństwami. Pod każdą z nich znajdują się dwa rodzaje ćwiczeń, których celem jest ułożenie zdania poprawnego gramatycznie. Dodatkowa, pusta karta pracy na końcu zestawu, może zostać zagospodarowana przez prowadzącego zajęcia w sposób dowolny, według własnego pomysłu.
Seria "Ćwiczenia kompetencji językowych" składa się z trzech zeszytów ćwiczeń: Antonimy część 1, Antonimy część 2 oraz Rozumienie pytań. Zawarte w nich zadania służą kształtowaniu umiejętności komunikacji językowej, a w szczególności:
• rozumienia i poprawnego posługiwania się antonimami, zaimkami wskazującymi i osobowymi;
• formułowania zdań poprawnych gramatycznie, z prawidłowym szykiem i fleksją;
• budowania wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, wprowadzenie do samodzielnego opowiadania;
• rozumienia pytań dotyczących osób i czynności.
Wydawnictwo
WYDAWNICTWO WIR
Rok wydania
2016
Liczba stron
50
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.