...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obceAngielskiAngielski w pracy i biznesie. Książka, CD, ebook, audiobook

Angielski w pracy i biznesie. Książka, CD, ebook, audiobook

41,90 zł
Producent: Hubert Karbowy
EAN: 9788378921233
ISBN/ISSN: 978-83-7892-123-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.39 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Nowe wydanie intensywnego kursu "Angielski w pracy i biznesie" to skuteczny sposób na opanowanie angielskiego języka biznesowego dla pracowników międzynarodowych korporacji, właścicieli firm, osób rozpoczynających karierę zawodową i szukających pracy. To także pierwszy pełny pakiet multimedialny, czyli wszystko, czego potrzebujesz do nauki języka. W pakiecie: Książka: - 30 lekcji, 208 stron - współczesne dialogi i słownictwo z tłumaczeniami - przejrzyste objaśnienia gramatyki i ćwiczenia z kluczem 3×CD • CD-ROM z komputerowym kursem języka i grami językowymi • CD MP3 i PDF do nauki w domu, w pracy, w podróży, kiedy tylko chcesz • Audio CD z nagraniami wszystkich dialogów i słownictwa eBOOK i AUDIOBOOK - nowość: gratis książka i audiobook w wersji elektronicznej - do użytku mobilnego na smartfonach, laptopach, tabletach Kurs obejmuje poziomy A2 i B1 oraz przygotowuje do B2 zgodnie z klasyfikacją Rady Europy. Z Lingo nauczysz się raz a dobrze!
Wydawnictwo LINGO
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.