...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Angielski niezbędnik językowy

36,70 zł
EAN: 9788363685232
ISBN/ISSN: 978-83-63685-23-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (10 szt.)
Waga:0.33 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

„Angielski niezbędnik językowy. Rozmówki nie tylko dla par” to jedyny w swoim rodzaju podręcznik efektywnej komunikacji z anglojęzyczną partnerką lub partnerem.
Stanowi wspaniałą pomoc w pokonywaniu istniejącej między partnerami bariery językowej.
Zawiera wypowiedzi konieczne do bezproblemowego nawiązania i ... utrzymania dobrego kontaktu (nie tylko słownego).
Prezentuje liczne i niespotykane w innych podręcznikach zwroty i wyrażenia potrzebne w codziennych sytuacjach, dotyczące między innymi tematyki finansów w związku, współżycia seksualnego, wychowania dzieci, konfliktów czy też rozmów o testamencie...
Dzięki zestawionym w 40 obszarach tematycznych dwojakiego typu dialogom (prowadzonym między partnerami i/lub ich przyjaciółmi) uwzględnia potrzeby językowe par: od momentu poznania po moment... ewentualnego rozstania.
Dzięki temu, że każde zdanie jest podane w obu językach, książka może być też impulsem dla angielskojęzycznego partnera do nauki języka polskiego.
Książka przeznaczona również dla par chcących wspólnie – w ciekawy i niebanalny sposób – nauczyć się komunikować po angielsku.
Wydawnictwo WAGROS
Rok wydania 2016
Liczba stron 256

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.