...jest pusty
Amsterdam – stolica Holandii – słynie z malowniczych kanałów, licznych ciekawych muzeów oraz tętniących życiem parków i klubów. Miasto leżące częściowo poniżej poziomu morza znane jest też z atrakcji dla dorosłych: szlifierni diamentów, Dzielnicy Czerwonych Latarni czy coffee shopów. Warto tu przyjechać, jeśli chce się poznawać obcą kulturę, cieszyć się sztuką najwyższej próby albo po prostu odpocząć – Amsterdam zauroczy każdego.
Amsterdamskie kanały
Rowery, wiatraki i tulipany
Muzea Van Gogha i Rembrandta
Dzielnica Czerwonych Latarni i coffee shopy
Urokliwe zakątki i niezwykła architektura
Travelbook to Twój niezastąpiony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza głównymi szlakami i wprowadzi w świat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwią staranne zaplanowanie podróży. Przewodnik wspaniale uzupełniają czytelne mapy, świetne zdjęcia i liczne ramki z ciekawostkami. Wszystko to w połączeniu z poręcznym formatem i atrakcyjną szatą graficzną sprawia, że Travelbook to najlepszy wybór dla ciekawych świata.
Amsterdamskie kanały
Rowery, wiatraki i tulipany
Muzea Van Gogha i Rembrandta
Dzielnica Czerwonych Latarni i coffee shopy
Urokliwe zakątki i niezwykła architektura
Travelbook to Twój niezastąpiony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza głównymi szlakami i wprowadzi w świat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwią staranne zaplanowanie podróży. Przewodnik wspaniale uzupełniają czytelne mapy, świetne zdjęcia i liczne ramki z ciekawostkami. Wszystko to w połączeniu z poręcznym formatem i atrakcyjną szatą graficzną sprawia, że Travelbook to najlepszy wybór dla ciekawych świata.
Wydawnictwo
BEZDROŻA
Rok wydania
2016
Liczba stron
160
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.