...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiAle plama! Czyli dobre maniery i domowe afery.

Ale plama! Czyli dobre maniery i domowe afery.

20,90 zł
EAN: 9788376239217
ISBN/ISSN: 978-83-7623-921-7
Produkt niedostępny
Waga:0.36 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa twarda. Strony 64. Format 16,5x23,5cm. Twoje dziecko umie czytać i liczyć, uczy się angielskich słówek i doskonale porusza się w internecie. Czy z równą perfekcją potrafi odpowiednio się zachować w różnych życiowych sytuacjach: tych wyjątkowych, jak wizyta czy wyjście do teatru, i tych codziennych, jak wspólny posiłek, zakupy, przywitanie ze znajomymi czy rozmowa przez telefon. Bohaterami naszych "ściągawek z savoir-vivre’u" jest rodzeństwo, które nie zawsze umie się zachować, co prowadzi do śmiesznych, a czasem niezręcznych sytuacji. Porady grzecznościowe nie są tu ukazywane jako nikomu niepotrzebne, sztuczne zasady, ale sposób, jak zrobić na otoczeniu dobre wrażenie i uniknąć niepotrzebnych komplikacji czy narażenia się na śmiechy i szyderstwa, co dla dzieci bywa bardzo niemiłym przeżyciem. Poznanie podstawowych zasad właściwego zachowania daje dziecku poczucie bezpieczeństwa i bycia "prawie" dorosłym, ułatwiając mu "bezbolesne" poruszanie się wśród rówieśników, a także kontakty ze starszymi.
Wydawnictwo ZIELONA SOWA
Rok wydania 2011
Liczba stron 64

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.