...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaAlchemia. Wprowadzenie do symboliki i psychologii

Alchemia. Wprowadzenie do symboliki i psychologii

51,45 zł
EAN: 9788377857434
ISBN/ISSN: 978-83-7785-743-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.60 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Alchemia. Wprowadzenie do psychologii i symboliki jest zbiorem wykładów Marie-Louise von Franz wygłoszonych w Instytucie C.G. Junga w Zurichu w 1959 roku. Autorka odwołuje się w nich do oryginalnych tekstów historycznych, analizując alchemię grecką, arabską i europejską. Prace alchemików według psychologii analitycznej stanowiły poszukiwanie związku pomiędzy psychiką a materią. Dzięki temu język alchemiczny pozwala na symboliczny opis procesu indywiduacji i leczenia w psychoanalitycznej terapii. Symbole alchemiczne, jak pokazuje von Franz, nadal pojawiają się w psychice współczesnego człowieka, w jego snach i wytworach artystycznych, kompensując w ten sposób racjonalistyczny kierunek rozwoju cywilizacji zachodniej.
Książka stanowi doskonałe wprowadzenie w alchemiczne prace Junga i historię zachodniej cywilizacji, a jednocześnie zawiera pogłębioną analizę znaczenia i symboliki alchemii. Jest wartościową pozycją zarówno dla czytelników zainteresowanych psychologią analityczną, jak i dla specjalistów zajmujących się jej klinicznym aspektem.
Wydawnictwo ZYSK I S-KA
Rok wydania 2015
Liczba stron 354

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.