...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

ABC florystyki.

78,75 zł
Producent: Anna Nizińska
EAN: 9788389211194
ISBN/ISSN: 978-83-89211-19-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (19 szt.)
Waga:0.80 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2008r. Oprawa twarda. Strony 326. Format 17,0x24,5cm. ABC FLORYSTYKI to rodzaj florystycznego ele­mentarza dla osób pragnących zawodowo lub ama­torsko związać swą działalność z tą dziedziną twórczości, gdzie "tworzywem" są rośliny. Wykonanie kompozycji z kwiatów, roślinna aranżacja wnętrza, zakomponowanie zieleni na balkonie, bukiet ślubny czy też kosz teatralny wymagają wiedzy i umiejęt­ności florystycznych. Ta książka uczy m.in. postępowania z materiałem roślinnym, zasad kompozycji i doboru barw, materiałoznawstwa roślinnego, histo­rii bukieciarstwa, podstaw botaniki i fizjologii roślin. Zapoznaje także czytelnika z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi aranżacji ślubnych, żałobnych i komunijnych, dekoracji świątecznych, sporządzania kompozycji i bukietów okolicznościowych z kwiatów ciętych oraz układów z roślin doniczkowych i balko­nowych. Czytelnik znajdzie tu zarówno pomysły na Walentynki, jak i na Święto Plonów. Właściciele kwia­ciarń uzyskają informacje dotyczące aranżacji wnę­trza sklepu z kwiatami, dekoracji witryny, a także organizacji sprzedaży roślin.
Wydawnictwo HORTPRESS
Rok wydania 2008
Liczba stron 326

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.