...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiABC dojrzewania. Poradnik dla nastolatków

ABC dojrzewania. Poradnik dla nastolatków

42,00 zł
EAN: 9788372502834
ISBN/ISSN: 978-83-7250-283-4
Produkt niedostępny
Waga:1.04 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2007
format 27,0 x 20,0 cm
oprawa twarda
stron 190


Być nastolatkiem nie jest łatwo. Sprzeczne uczucia kotłują się w głowie, hormony buzują, krew wrze - wszystko to, podsycane bezbrzeżną niepewnością, czyni z nastoletniej osoby, istotę, która czuje się skłócona z całym światem i z samym sobą. Rodzice i nauczyciele tracą cierpliwość i konflikt murowany! Dla Was, dziewczyny i chłopaki, którzy rozpoczynacie ten nowy etap swojego życia, dla Waszych rodziców, którzy pragną się z Wami porozumieć i wesprzeć Was w tym wyjątkowym, choć trudnym okresie, i dla Waszych nauczycieli, którzy szukają materiałów pomocniczych odznaczających się poważnym i rzetelnym podejściem do tematu, powstała ta książka. Przedstawiamy w niej całościowo, przystępnie i otwarcie konkretne, najbardziej nurtujące Was kwestie. Książka stanowi pouczającą próbę zebrania i przedstawienia jak największej ilości informacji na temat okresu dojrzewania i różnych jego aspektów - próbę pełną szacunku, tolerancji i obiektywizmu.
Wydawnictwo AWM
Rok wydania 2007
Liczba stron 190

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.