...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

A zabawa trwała w najlepsze.

47,15 zł
Producent: Alan Riding
EAN: 9788377991381
ISBN/ISSN: 978-83-7799-138-1
Produkt niedostępny
Waga:0.64 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 446. Format 14,5x20,,5cm. Riding, b. korespondent "New York Timesa" opisuje życie paryskich elit kulturalnych za czasów niemieckiej okupacji. Autor bez sentymentów opisuje moralne i artystyczne wybory tych, którzy w Paryżu zdecydowali się wówczas zostać i stanąć przed dylematami: czy stawić opór czy kolaborować czy znaleźć trzecią drogę. Czytelnik dowie się jakie postawy przyjęli m.in. słynny wydawca Gaston Gallimard, piosenkarz Maurice Chevalier czy pisarz Robert Brasillach. 14 czerwca 1940 roku niemieckie czołgi wkraczają do cichego i spokojnego Paryża. Osiem dni później poniżona Francja ponosi porażkę i znajduje się pod obcą okupacją. Gdy nad miastem powiewa swastyka miasto jest zniszczone, jednak za jakiś czas wraca pewien rodzaj normalności. Ponownie otwarte zostają teatry, kina, opery i kluby nocne. Książka rzuca światło na ten krytyczny moment XX wiecznej historii kultury w Europie. And the Show Went On koncentruje się na tym, czy artyści i pisarze mają szczególny obowiązek, aby pokazać moralne przywódctwo w chwilach narodowej traumy.
Wydawnictwo ŚWIAT KSIĄŻKI
Liczba stron 446
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.