...jest pusty
Wydanie 2012r.
Oprawa broszurowa.
Strony 528.
Format 15x22,5cm.
Rozwiązywanie najtrudniejszych życiowych problemów
3. Rozwiązanie przedstawia przełomowe podejście do rozstrzygania konfliktów i kreatywnego radzenia sobie z problemami zawodowymi, społecznymi i osobistymi. Covey wyjaśnia, jak wykraczać poza "moją" i "twoją" stronę, a nawet kompromisy, tak by zakończyć spór bądź negocjacje w sytuacji lepszej niż ta, do której początkowo dążyliśmy. Poprzez zaczerpnięte z życia przykłady pokazuje, jak jego koncepcje zastosowano w praktyce, by stworzyć nową, lepszą rzeczywistość - w zwalczaniu przestępczości, zwłaszcza wśród młodocianych, w podnoszeniu poziomu nauczania i wyników szkolnych, w naprawianiu relacji pomiędzy wspólnikami w firmie, a także rodzicami i dziećmi.
W obliczu trudnych wyzwań i dylematów współczesności - ochrony środowiska i zachowywania miejsc pracy, ubóstwa, słabnących więzi międzyludzkich - umiejętność wypracowywania nowej drogi jest sprawą kluczową.
"W ciągu lat swej pracy Covey doszedł do unikatowych sposobów osiągania porozumień i wpływania na innych, by doprowadzić do pozytywnych, a niemożliwych wcześniej rezultatów. W tej książce ukazał model działania, który będzie niezmiernie pomocny przywódcom w świecie nękanym niezliczonymi konfliktami".
Steve Forbes, prezes i redaktor naczelny Forbes Media
Stephen R. Covey (1932-2012) był uznanym doradcą biznesowym, światowym autorytetem w dziedzinie przywództwa, ekspertem od spraw zarządzania, skuteczności działania, rodziny oraz kształtowania związków międzyludzkich. Jego książka 7 nawyków skutecznego działania (REBIS, 2005) stała się światowym bestsellerem (20 mln sprzedanych egzemplarzy). REBIS wydał także jego Zasady skutecznego przywództwa, Najpierw rzeczy najważniejsze, 7 nawyków szczęśliwej rodziny i 8. nawyk. "Time" zaliczył go do dwudziestu pięciu najbardziej wpływowych Amerykanów.
Wydawnictwo
REBIS
Liczba stron
528
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.