...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaHistoria1920. Prawdziwy Cud nad Wisłą. Przebudzenie Polaków

1920. Prawdziwy Cud nad Wisłą. Przebudzenie Polaków

52,40 zł
EAN: 9788378641490
ISBN/ISSN: 978-83-7864-149-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.73 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Bitwa Warszawska była punktem kulminacyjnym działań militarnych w toczącej się wojnie pomiędzy odradzającym się Państwem Polskim , a Bolszewicką Rosją . Zwycięstwo w Bitwie Warszawskiej , nazywanej Cudem nad Wisłą , w istocie swojej było z wielu względów takim cudem . W sierpniu 1920 roku , odwrócenie szali zwycięstwa i powstrzymanie nawały bolszewickiej, wydawało się zadaniem niewykonalnym. Młoda Polska , ogromnym wysiłkiem organizacyjnym ,dzięki męstwu tych żołnierzy, którzy nie poszli w rozsypkę , a także działaniom polskiego radiowywiadu ( należy podkreślić decydujące znaczenie pracy polskich kryptologów) osiągnęła zwycięstwo nad armią , powstałego na wschodzie państwa totalitarnego , stawiającego przed sobą zadanie unicestwienia polskiej państwowości .
Książka Jarosława Szarka dzięki precyzji wypowiedzi autora, pozwala zapoznać się z jednym z największych sukcesów militarnych w dziejach Narodu Polskiego i docenić ogrom wysiłku naszych przodków , a także ich determinację .
Wydawnictwo AA
Rok wydania 2015
Liczba stron 496

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.