...jest pusty
Znajdź pomysł i przejdź na swoje
Pomysł na biznes, który podbije rynek i przyniesie milionowe zyski, to marzenie każdej osoby rozpoczynającej własną działalność. Znalezienie takiej żyły złota nie jest jednak proste, o czym przekonali się ci, których biznesy nie wypaliły. Na początku każda idea wydaje się najlepsza, ale w trudnych realiach zbyt optymistyczne założenia są szybko weryfikowane. Jak uniknąć bolesnej porażki? Można realizować własne przedsięwzięcia, ale to najbardziej ryzykowny wariant. Innym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomysłów, które zostały sprawdzone na świecie. Oczywiście nie zawsze warto kopiować pomysły od A do Z, czasami trzeba je zmodyfikować oraz dostosować do lokalnych warunków rynkowych. Często wystarczą inspiracja i drobny impuls, by w głowie zakiełkowała biznesowa idea.
Książka 101 niezwykłych pomysłów na biznes jest katalogiem takich idei. Osoby z mniejszym zapasem gotówki mogą zastanowić się nad uprawą domowych grzybów czy produkcją pierścieni przypominających o ważnych sprawach. Biznesmeni ze smykałką do handlu mogą skontaktować się z producentami kajaka origami, czujnika rzeczy zagubionych czy kieszonkowej chłodziarki, by sprzedawać te produkty na polskim rynku. Kto wie, może przyjmą się u nas także koszulki imitujące mięśnie czy waga licząca kalorie? To tylko kilka propozycji wybranych z listy 101 idei opisanych w książce.
Trzeba podkreślić, że nie tylko przyszli przedsiębiorcy znajdą w tej książce coś dla siebie. Opisane w niej historie wywołają uśmiech — a czasem podziw — każdego, kto o nich poczyta. Obok poważnych biznesowych przedsięwzięć znaleźć tu można pomysły pełne humoru, o niebanalnym pochodzeniu i zastosowaniu. Wszystkie łączy kreatywność ludzi, którzy łamią stereotypy i idą pod prąd dotychczasowych schematów. Jedni dzięki temu zostali milionerami, inni zarabiają na godne życie, ale wszyscy są na swoim.
Teraz czas na Ciebie!
Wydawnictwo
HELION
Rok wydania
2015
Liczba stron
216
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.