...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

1000 samochodów koncepcyjnych

31,50 zł
EAN: 9788375888447
ISBN/ISSN: 978-83-7588-844-7
Produkt niedostępny
Waga:1.83 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Co roku wielkie koncerny samochodowe prezentują zainteresowanej publiczności na targach w Genewie, Frankfurcie, Paryżu czy Tokio swe nowości, pojazdy studyjne albo samochody koncepcyjne. Zwłaszcza ostatnie z wymienionych wywołują ogromne poruszenie, bowiem pokazują nie tylko tendencje, ale nierzadko również intrygujące idee albo ryzykowne utopie. Niektóre z tych pojazdów może będą produkowane seryjnie, ale większość to innowacyjne egzemplarze pojedyncze - frapujące, które zostały urzeczywistnione. Oto książka, która szczegółowo i rzetelnie dokumentuje samochodowe wizje przyszłości od roku 1930 aż do czasów współczesnych. Obok najśmielszych projektów wielkich koncernów samochodowych oraz słynnych pracowni stylistycznych zaprezentowano w niej najnowsze zdobycze techniki - od automobili napędzanych turbinami z lat 50. ubiegłego wieku (droga rozwoju, która okazała się ślepą uliczką) po najnowocześniejsze pojazdy z napędem hybrydowym. Ponad 1000 znakomitych fotografii oraz szczegółowe opisy czynią z tego albumu przepiękne i interesujące kompendium wiedzy niezbędne każdemu miłośnikowi oraz kolekcjonerowi samochodów.
Wydawnictwo FIRMA KSIĘGARSKA JACEK OLESIEJUK
Rok wydania 2009
Liczba stron 356

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.